Hoe helpt uw mening?

  • TRANSPARANTIE

    Uw mening maakt kwaliteit van de events van PIM inzichtelijk en ervaringen transparant.

  • Kwaliteitsverbetering

    Uw mening helpt PIM de kwaliteit van de events hoog te houden en de keuze van de thema-sessies te bepalen.

Scores PIM

PIM brengt doorlopend de kwaliteit van haar events in kaart.

Scores PIM

Reviews en Reacties

Hier treft u een overzicht van de laatste 50 reviews en reacties die zijn ontvangen voor pim.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels. Deze lijst wordt real-time bijgewerkt.

Reviews

Review richtlijnen & redactiebeleid

Uw reactie en review worden pas gepubliceerd, nadat deze zijn gecontroleerd aan de hand van duidelijke redactieregels. Zo zorgen we dat alleen echte en eerlijke klantervaringen worden gepubliceerd.

Richtlijnen

Klachten

Het onderzoeksplatform pim.tevreden.nl richt zich op het meten van klanttevredenheid. Heeft u een klacht meldt deze dan direct aan PIM zodat er een oplossing gezocht kan worden.

Klachtenprocedure

Over Tevreden.nl

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.