Scores PIM
PIM brengt doorlopend de kwaliteit van haar events in kaart.
Uw mening maakt kwaliteit van de events van PIM inzichtelijk en ervaringen transparant.
Uw mening helpt PIM de kwaliteit van de events hoog te houden en de keuze van de thema-sessies te bepalen.
PIM brengt doorlopend de kwaliteit van haar events in kaart.
Hier treft u een overzicht van de laatste 50 reviews en reacties die zijn ontvangen voor pim.tevreden.nl. Voor publicatie worden alle reviews gecontroleerd door de redactie op basis van de redactieregels. Deze lijst wordt real-time bijgewerkt.
ReviewsUw reactie en review worden pas gepubliceerd, nadat deze zijn gecontroleerd aan de hand van duidelijke redactieregels. Zo zorgen we dat alleen echte en eerlijke klantervaringen worden gepubliceerd.
RichtlijnenHet onderzoeksplatform pim.tevreden.nl richt zich op het meten van klanttevredenheid. Heeft u een klacht meldt deze dan direct aan PIM zodat er een oplossing gezocht kan worden.
KlachtenprocedureTevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.
Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.